tiistai 24. tammikuuta 2012

Treenimusaa

Blogin hiljaiselo jatkuu sillä meillä on tällä hetkellä muuttoon liittyvää hässäkkää päällä. Sen lisäksi pitää vielä käydä töissä, koulussa, tehdä koulutehtävät iltaisin ja käydä salilla. Täytyy myöntää, että viimeisenä mainittu on saanut kärsiä eniten. Olen silti pyrkinyt käymään salilla vähintään 3 kertaa viikossa, jotta pysyisin järjissäni kaiken muun kiireen keskellä!

Juoksumatolla soi juuri nyt nämä biisit:





Näissä kaikissa on vaan se jokin, mikä saa jalat juoksemaan ja unohtamaan hetkeksi kaiken muun!

3 kommenttia:

  1. Moi! Oon lukenu sun blogia jo pitkään ja tykkään tosi paljon ! :) Mulla vaan ois tosta Heiaheiasta yks kysymys, miten sä saat ne treenilokijutut tiedostomuodoks koska mulla ei näy ainakaan mitää export toimintoa tai mitään niissä ja haluaisin kanssa blogii laitella niitä treenejä samalla tavalla :) kiitti jo etukäteen !

    -L

    VastaaPoista
  2. L: moikka ja kiitos :) teen ne niinkin yksinkertaisesti kuin printscreenillä ja paintilla, eli ei niitä noin tiedostomuodoksi saakaan sieltä suoraan.

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa minun elämältäni :)

    Kauhea kiire koko ajan joka paikkaan!

    Olen kuunnellut Siaa jo viiden vuoden ajan ja olin itseasiassa aika yllättynyt tuosta hänen ja David G:n yhteistyöstä. Olen kumminkin kuunnelut ahkerasti tuota samaa biisiä kuin sinä ja missäs muuallakaan kuin juoksumatolla :)

    Kuuntele Sian "breath me", se on ivan tosi kaunis kappale :)

    VastaaPoista