lauantai 14. marraskuuta 2009

Prison Break


Olen kova Prison Break fani. Tykkään sarjasta todella paljon. Olemmekin katsoneet kohta jo kaikki jaksot vasta lähipäivinä Suomeen tulevasta 4. tuotantokaudesta. Poikaystäväni aina nauraa minulle kun kerään voimia ennen jokaisen jakson katsomista ja kiemurtelen sohvalla aina jännissä kohtauksissa. Olen niin täysillä mukana enkä osa ajatella että tämähän on vain sarja. Välillä suljen silmäni kun en kestä jännätä :D Sarjan kekseliäisyys ja näyttelijät ovat koukuttaneet minut täysin! Mitä te pidätte sarjasta ja onko teillä mitä sarjoja joita seuraatte?
P.S. tänään ostin ratsastuskypärän! En halua enää kolmatta kertaa laittaa sitä tallin hiekkaista kaikkien käyttämää hikikypärää joten oli pakko saada oma. Naapurit on varmaan miettiny onkohan tällä tytöllä kaikki hyvin kun olen kuljeksinut 1h sisällä kypärä päässä. Pitihän minun saada vähän tuntumaa ja testata onko se oikeasti sopiva ennenkuin otan sen käyttöön. :)

5 kommenttia:

  1. Hei, itse olen myös kova Prison Break -fani. Oon nyt malttanut odottaa siihen asti, että sarja rupee pyörimään tv:ssä. Odotan oikein innolla ensi viikkoa, Ai että! Oon armottoman koukussa myös sarjoihin 24 ja Mentalist. "Tyttömäisistä" sarjoista sitten Gossip girl ja Lipstick Jungle vetoavat tällä hetkellä. Lipstick saa mut kyynelehtimään melkeinpä joka kerta ;)!!!

    VastaaPoista
  2. Hehe, ihana toi "kerään voimia ennen jokaisen jakson katsomista.." koska se on niin totta! Mä olen aivan hiestä jäykkänä aina kun katson tota sarjaa, en tajua.. :D Jossain vaiheessa sen katsominen jäi kiireiden vuoksi, mutta taidan jatkaa taas joskus. Koukuttava se on ainakin!

    Naureskelin myös tuolle kypäräjutulle :D

    VastaaPoista
  3. Haha =D Kuvittelin sut juoksemassa siellä kotona se kypärä päässä. No ainakin on turvallisuus taattu, jos kaatuu. ;) hihi..

    Täällä sama ongelma. Jouduin itseasiassa lopettamaan koko sarjan katsomisen jo toisella kaudella, koska oli niin jännää, että piti katsella välillä seiniä, että pystyin olemaan eläytymättä liikaa. =D

    VastaaPoista
  4. HAhaa! Mä tilaan sulle joululahjaks heppahullun. Se on 8-12 vuotiaille suunnattu hevosfanitus lehti :D

    VastaaPoista
  5. Maii: saat kyllä jännätä sitä Prison Breakia sen lupaan! ;) tykkään itsekin Gossipista ja Lipstickistä :)

    Cherry: onneksi kotona ei ollut kuin koira nauramassa kun istuin kypärä päässä :D

    RagDoll: mä jännitän ihan hulluna mut aina kun yksi jakso katsotaan loppuun niin huudan heti perään et SEURAAVA! :)

    A: äläpäs kiusaa :) me puhutaan M:n kanssa joka päivä monta kertaa puhelimessa aiheena hepat.

    VastaaPoista