torstai 6. toukokuuta 2010

Maid of honour

Pahoittelen heti alkuun kun minusta ei ole mitään hetkeen kuulunut. Olen paiskinut töitä aivan valtavasti ja ollut yksinkertaisesti niin väsynyt että muuta ei ole jaksanut tehdä. Asiasta toiseen...

Yksi parhaista ystävistäni menee tänä kesänä naimisiin ja olen yksi hänen kaasoistaan. Tämä on minun ensimmäinen kaasoilukertani ja täytyy myöntää, että olen varsinainen amatööri. Toisaalta miten se kokemus karttuu muuten kuin tekemällä, joten sain toiselta ihanalta ystävältäni eilen puhelun ja pyynnön hänen kaasokseen. Ihanaa kun molemmat tärkeät ystäväni menevät naimisiin ja saan olla todistamassa sitä aitiopaikalta!



kuva

4 kommenttia:

  1. Oih, olisi varmaan ihanaa olla kaaso! Mikä kunnia! :)

    VastaaPoista
  2. Onnea tuosta kunniasta!<3 Toivottavasti vielä itsekin saan joskus olla kaaso :)

    VastaaPoista
  3. oi onnea tosi paljon moisesta kunniasta :) toivottavasti joskus itsekkin pääsee! ja olisihan se morsiankin joskus hienoa olla ;D

    VastaaPoista
  4. Minäkin olen kaasona ensi kertaa tänä kesänä. Tässä yksi linkkivinkki aivan ihanasta häitä ja hääkuvia käsittelevästä blogista:

    http://ruffledblog.com/

    VastaaPoista