torstai 11. marraskuuta 2010

Kaipaus

Istun paraikaa hotellissa sängylläni ja tuijotan BBC:tä. Jep, olen työmatkalla puukenkämaassa :) Ulkona on kamala myrsky ja koska lensin eilen tänne kuumeisena ja flunssassa ei Amsterdamin keskustassa seikkailu kiinnosta. Olen käynyt Hollannissa aiemmin, mutta Amsterdamia en ole vieläkään nähnyt. Vähän harmittaa, mutta toisaalta "don't mix business with pleasure" sanonta muistuttaa minua siitä minkä vuoksi täällä oikeastaan olen.

Kävin kiusaamassa respan tätiä siitä, että voisi lähettää jonkun korjaamaan kylppärin pistorasiaa kun kihartimeni ei toiminut aamulla ja jouduin lähtemään tukka ponnarilla hotellista...hetken kuluttua huoltomies kiikutti minulle ensiapuun jatkojohdon jotta pääsen kihartamaan tukkaani huomenna :D


Seuraavaksi menen kylpyyn, juon panadol hotin, otan yskänlääkkeen, suihkautan nasolinia molempiin sieraimiin ja alan unelmoimaan huomisesta kotiinpaluusta! Oma koti kullan kallis! Sitä on aina yhtä ikävä oli pois pari päivää tai pari viikkoa. Onhan siellä kaksi elämäni tärkeimmistä tyypeistä: avomies ja koira <3

3 kommenttia:

  1. voi ei harmi että olet kipeänä työmatkalla! pikaista paranemista! :) ja kotoa ei kyllä koskaan ole kiva olla poissa, varsinkaaan sieltä rakkaimpien luota :>

    VastaaPoista
  2. Pikaista paranemista muru

    -T-

    VastaaPoista
  3. Haidi: joo harmi tosiaan :/ mutta oli ihanaa päästä kotiin :D

    T: kiitos muru oot ihana kun jaksat kommentoida :)

    VastaaPoista