maanantai 21. marraskuuta 2011

I love LV

Saanko esitellä huuto.net ostokseni! Olen niin ihastunut näihin ballerinoihin.
Kyllä, vaikkei näitä ihan hetkeen voi jalkaan laittaa en vaan voinut olla ostamatta valmiiksi ensi kevättä/kesää varten kun kerta vastaan tulivat. Mielestäni tämä on kuitenkin aikamoinen löytö. Kenkiä on pidetty kerran ja ovat osoittautuneet väärän kokoisiksi, joten minulla oli oiva tilaisuus saada upeat kengät alennettuun hintaan ;)
 Rakkauteni kyseiseen merkkiin ei taida loppua ihan hetkeen.
Vaikka olen jo monta vuotta ollut erittäin skeptinen huuto.net ostosten suhteen, joudun nyt myöntämään että epäillä ei kannata ennenkuin kokeilee! Olen siis erittäin positiivisesti yllättynyt ja varmasti voisin ostaa jatkossakin jotakin sieltä, kunhan myyjä on luotettava.
En malta olla ihailematta kenkiä :) Harmi että joudun laittamaan ne pussukoihinsa odottamaan kevättä.

Mitä tykkäätte ostoksestani?

13 kommenttia:

  1. Oi, upeat! Itse ihailin keväällä LV:n kenkiä Pariisissa, niitä näkee jotenkin niin vähän (esim. katukuvassa), etten ollut aiemmin osannut edes kiinnittää huomiota miten paljon nättejä ballerinoja ja loafereita merkiltä löytyy! :)

    VastaaPoista
  2. Vau, mitkä ihanuudet! Todella hyvä löytö :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kivat! Paljonko oli hintaa noilla?(:

    VastaaPoista
  4. Kersti: kiitos :) Olen ihaillut jo parina kesänä liikkeessä balleriinoja, mutta olen itse enemmän laukkuihmisiä enkä raaskisi tuhlata kenkiin niin paljoa. Nyt oon happy! :D

    E: eikös ole ;)

    Anonyymi: maksoin kengistä alle 50% alkuperäishinnasta ;)

    VastaaPoista
  5. Voi murunen mikä loistolöytö, kyllä näitä tulen kadehtimaan sit Nizzan lämmössä;) Puss<3

    VastaaPoista
  6. lintu: kiitos murunen <3 hähä, kyllä sullakin on silloin taas jotain mitä minä kadehdin ;)

    VastaaPoista
  7. Tosi söpöt!:) Kyllä mäkin uskaltaisin ostaa merkkituotteita huuto.netistä jos myyjältä löytyis kuitti. :)

    VastaaPoista
  8. Oi miten mahatava löytö! Näyttää varmasti tosi hyviltä päivettyneissä jaloissa :)

    VastaaPoista
  9. Pipari: tällä myyjällä oli kyllä kuitti ja kaikki jutut kohdallaan eli ihan supertyytyväinen olen :))

    Sofié: :)ovat muuten myös tosi mukavat jalassa! sitä päivetystä odotellessa...

    VastaaPoista
  10. Voishan niitä siellä Singaporen kaduilla käyttää ;)

    VastaaPoista
  11. Aivan upeet kengät, ehdottomasti hyvä löytö :)

    VastaaPoista
  12. Moikka! Tää ei liity tähän postaukseen mitenkään, mutta, mikä olet ammatiltasi tai minkälaista työtä teet? Olen uusi lukija, enkä ainakaan löytänyt blogistasi tietoa. Mutta joka tapauksessa, aivan ihana blogi ja jatkan edelleen lukemista! :)

    VastaaPoista
  13. Jenny Vee: :))

    Nirso: kiitos :)

    Anonyymi: Moii! olen valmistunut tradenomiksi ja työskentelen ilmailualan parissa. Kiitos kommentistasi :)

    VastaaPoista