sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

California roll

Viime viikko oli hirmu kiireinen töiden suhteen, olin salilla käytyäni aivan poikki ja valmis kaatumaan sänkyyn jo klo 20.00! No en ihan niin ajoissa mennyt, mutta väsymyt oli ihan mieletön. Vaikka poikaystäväni onkin ollut yli viikon reissulla Meksikossa, on viikkoni ollut oikein mukava ikävästä huolimatta. Kävin tänä aamuna mm. spinningissä ja iltapäivästä kiertelin pari tuntia Jumbossa. Mukaan tarttui pari juttua, jotka voin esitellä vaikka huomenna.

Ostin herkuksi kotiin ihania california rullia ja lohi nigireitä, mmmm...

Kiitos superpaljon kaikkille ihanille, jotka jaksoivat laittaa postaustoiveita! Kirjoitin kaikki itselleni ylös ja aion toteuttaa ne pikkuhiljaa tässä kevään aikana. Heti ensimmäisenä aloitankin mm. päivän asujen esittelyn useammin. Takki on muuten tummansininen eikä musta!

 
takki- Zara
huivi- Mulberry
laukku- Louis Vuitton
housut- H&M
saappaat- Parisienne

11 kommenttia:

  1. Njamnjam, sushi kuuluu yämän tytön lempiherkkuihin! Klassisen tyylikäs päivänasu!

    <3Ninnis

    VastaaPoista
  2. Mmm, hitsit sushille pitäs taas päästä :) Ihanat vaatteetkin sulla jälleen! Kivaa viikon alkua :)

    VastaaPoista
  3. Mä just eilen keskustelin sushista ja nyt tekis sitä hirveästi mieli. Harmi vaan, että täältä ei taida saada sitä mistään. Pari kertaa olen itse tehnyt.

    VastaaPoista
  4. Ninnis: kiitos ihana :) mä voisin melkein syödä sitä joka päivä jos se olis vaan halvempaa ;)

    Pipari: kiitos :D

    Cherry: kiitos samoin! ehkä käväisen tänäänkin vielä sushilla, jos tuuri käy :P

    I'm lacking: hö, onneksi osaat tehdä itse! mä olen tajuttoman tunari siinä :) ehkä opettelen joku päivä kunnolla ajan kanssa.

    VastaaPoista
  5. No nam! :)) Meen kyllä ens viikolla, pakko. Mutta by the way mun blogissa on sulle tunnustus!

    VastaaPoista
  6. Cherry: ai on? täytyy katsoa :P

    Mongusti: kiitos ihanasta kommentista :)

    VastaaPoista
  7. Jumbon sushipaikka (mikä sen nimi nyt olikaan..) on tosi hyvä ja nopeasti saa take away annoksetkin mukaan :) Taidankin ensi kerralla testata noita california rullia..

    VastaaPoista
  8. Elbu: Hanko sushi :) kannattaa koklaa, oli ihan namia kyllä!

    VastaaPoista
  9. Sushi on ihan herkkua! Kivanoloinen blogi sinulla, laitanpa suosikkeihini :)

    VastaaPoista