maanantai 7. helmikuuta 2011

vko5 liikunnat

Liityin tammikuussa HeiaHeiaan ja täytyy todeta, että turhaan olen naureskellut aiemmin kavereille niitä päivityksiä facebookissa. En vaan ole aiemmin ymmärtänyt ideaa :) Nyt olen aivan koukussa ja siksi ajattelinkin alkaa laittamaan tänne blogin puolelle aina edellisen viikon treenailut näkyviin. En kyllä tiedä ketä tämä kiinnostaa, mutta laitanpa kuitenkin!


Niin ja vaikka olen innostunut käyttämään kyseistä ohjelmaa ei tämä ole mikään uudenvuoden lupaus tms eikä liikuntainnostukseni ole alkanut vasta vaan pikemminkin ensimmäistä kertaa olen alkanut merkkaamaan harjoituksiani ylös ja se vasta hauskaa onkin!

2 kommenttia:

  1. Heiaheia on niin kätevä, oon itse ainakin jäänyt siihen ihan koukkuun! :)

    VastaaPoista
  2. Nanna: jee, en ole ainut kuka jaksaa sitä ;)

    VastaaPoista