keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Tuhlaussaldo


Niinkuin aiemmin kerroin, olen asettanut itselleni tuhlausrajan tässä kuussa (200€) ja lupasin noin kuun puolivälissä kertoa miten on sujunut. Yllätyksekseni säästökuuri on sujunut todella hienosti! Olen ostanut vain kuvassa olevat 2 tuubitoppia H&M:ltä ja rahaa olen tuhlannut niihin yhteensä 13,80€ :)

Onneksi tälläkään viikolla ei ehdi tuhlata kun olen koko loppuviikon + viikonlopun töissä. Ensi viikko taas on vapaata ja näin ollen vielä vaarallista aikaa ;)

6 kommenttia:

  1. Mullakin tää säästökuuri lähtenyt hyvin käyntiin! :) tuntuu, ettei mtn kivoja vaatteita edes nyt löydy tai jaksa katsella. kauhulla vaan niitä hulluja päiviä odotellessa :D

    VastaaPoista
  2. Ens tai sitä seuraavalla viikolla on Hullarit, ni loppusaldo taitaa mennä siellä;D

    VastaaPoista
  3. On se kyllä kumma miten työt haittaa harrastustoimintaa, itse oon huomannut että jos töissä on kiirettä niin ei edes jaksa lähteä työpäivän jälkeen kaupoille, hyvä jos ruokakaupassa jaksaa käydä ja sitten kiireesti kotiin. :) Noh, ei voine valittaa kun rahaa säästyy. :D

    VastaaPoista
  4. Pakko kysyä, että mistä hm:stä noi topit on? Oon ettiny joka paikast enkä ole löytänyt tommosia perus tuubitoppeja mistaa, help !

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: :)

    Haidi: joo mulla on ollu aika sama fiilis, että ei mitään kivaa ole edes löytynyt.

    Pipari: Onneks hulluilla ei tarvikaan enää säästellä :P

    Adele: hihii, työt on tosiaan mulle aina rahansäästöä koska en ehdi mitään muuta samana päivänä tekemään :D vapaaviikolla tuhlaan sitten senkin edestä ;)

    Anonyymi: Anonyymi: Ostin nuo Ideaparkin H&M:stä. Noi on ollu joka paikas loppu :/

    VastaaPoista