tiistai 2. helmikuuta 2010

I like

Yksi tämän hetken himotuksistani on Hermesin clic H emali rannekoru hopean/valkoisen värisenä ja ohuena versiona.  Kokeilin tätä Nykin kentällä ja jäi kyllä harmittamaan etten samantien napannut mukaan. Se oli meinaan rakkautta ensisilmäyksellä, mutta piheys painoi sillä hetkellä. Huippua korussa oli se, että se oli aivan täydellisen sopiva käteeni (näitä on kahta eri kokoa)! Mulla on monesti ongelmana ettei mitkään rannekorut pysy ranteessa. Tää ois saatava kesäksi...<3

15 kommenttia:

  1. paljo tommonen ihanuus kustantaa? :-) täällä ois yks innokas korun ottaja :-D

    VastaaPoista
  2. Ihana, tosi ajaton ja kaunis! :)

    VastaaPoista
  3. Noi on kyllä ihania. Omani ostin juuri Pariisista. Itse halusin tuosta kultaisen vaikka yleensä käytän ainoastaan hopeisia koruja. Mut mun mielestä clic h:n kuuluu olla kultainen. Mut voi olla et mun täytyy hankkia vielä joskus hopeinenkin versio, nyt ku kultainen on jo :). Valitsin siis tuon ohuemman valkoisen mutta kultaisena. Hinta on kyllä törkeä, mut minkäs teet, ihana toi on!

    caro

    VastaaPoista
  4. Oi toi on niin tuttua! Mullakin "liian pieni" ranne, eli kaikki valahtaa alas kädelle :( Ja muutenkin, aivan upeita!

    VastaaPoista
  5. Tuo hopeinen on kylla todella kaunis. Sama ongelma taallakin kaikki tippuu ranteesta. Niin monet kivat loytanyt mutta ei. Paljon kentalla hopeisella oli hintaa? :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: en ole ihan varma...kait se riippuu maasta ja valuutasta mut jotain 300-400€

    Nanna: joo mä luulen et voisin käyttää tuota hetken pidempään kuin muita korujani ;)

    Caro: :) itse en pidä kultaisista koruista itselläni ollenkaan eikä sitä kultaista tulisi käytettyä kun se ei sopisi muiden korujeni kanssa. Koskahan mä saisin olla tuon onnellinen omistaja..?

    Char: joo oon hävittäny jo niin monet ja muutenkin inhottava varoa koko ajan että koska valuu :)

    Madison: kun en muista oikeesti tarkkaan, mutta jotain 430$ tms..

    VastaaPoista
  7. clic h:n pienempi versio on halkaisijaltaan vain 6 cm ja se on soikea, ei pyöreä, joten ei taatutsti tipu pienikätiseltäkään (kädestähän se oikeastaan on kiinni, ei niinkään ranteesta).
    hermesin sivuilla, kun valitsee esim ranskan maaksi, on nettikauppa jossa näkyy hinnat, taisi olla piirun vajaa 400 euroa kapeampi versio.
    itselläni on sekä leveä (oranssi+palladium) että kapea (uusi väri ruskea+palladium) ja ovat kyllä monikäyttöisiä ja kivoja.

    VastaaPoista
  8. Love it too<3 Hih mä haluisin vaan sen valko-kultaisen, mut senhän sä jo tiesitkin:)

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: joo olen tutkaillut sitä nettisivua ja huomannut myös huimia hintaeroja eri maiden suhteen. Jenkeistä sen taas olisi kentältä saanut n.300€:lla :/ Oranssi kuulostaa raikkaalta! :)

    lintu: hah, joo tiedetään ;) Onneks meil ei oo yhtään sama maku!hahahaaa

    VastaaPoista
  10. Toi ohut valkoinen olis kyllä ihana!

    VastaaPoista
  11. Minäkin olen hipelöinyt näitä aina Hermesin lentokenttäshopeissa:D En ole vielä raaskinut ostaa. Ehkä keväämmäällä sitten taas joltain työmatkalta...

    VastaaPoista
  12. Ihania molemmat, kultainen ja hopeinen. Toivottavasti saat omasi pian :)! Mut kannattaa varoa, noihin tulee himo, suunnittelen jo seuraavaa väriyhdistelmää :).

    -Caro

    VastaaPoista
  13. Nina: niin mustakin :)

    très chic: haha, mulle se hipelöiminen oli huonompi juttu sillä juuri sillä hetkellä ihastuin koruun :D ajattelinki katsella josko Honkin lentokentän Hermes tarjois noita kivaan hintaan ;)

    Caro: joo mä olen paha jäämään kaikkeen koukkuun. Mut toisaalta olen tosi laiska vaihtelemaan koruja ja saatan jumia vuosia saman korun kanssa :)

    VastaaPoista
  14. Oi että :) Mäkin oon näitä Hermesin rannekoruja himoinnut. Mullakin on siis ihan älyttömän kapea ranne, jäänyt johonkin lapsuuden mittoihin ja kaikkia koruja joudutaan lyhentämään mikäli niitä vain pystyy.
    Näitä Hermesin yksilöitä en ole koskaan kyllä livenä nähnyt. Ei taida Suomesta löytyä?

    VastaaPoista
  15. elizabeth: Näitä ei mielestäni Suomesta saa, kun myyvät niitä vain Hermes liikkeissä :/

    VastaaPoista